پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد
پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد. قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.
در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد. کاربرد انواع پارتیشن اداری، جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و . است.
طراحی پارتیشن نسبت به هر فضا باید عملکرد خاصی داشته باشد برای مثال اگر در فضا، تمرکز و سکوت بسیار مهم است، باید تمهیدات لازم برای عایق صوت ایجاد شود. علاوه بر این باید اتلاف انرژی نیز در این فضاها مورد بررسی قرار گرفته و از آن جلوگیری کرد. اگر پارتیشن به صورت زیبا طراحی شده باشد از هزینه های اضافی از قبیل کاغذ دیواری و . جلوگیری می شود. در محیط های اداری، پارتیشن ها می توانند به صورت یکسره یا پارتیشن تک جداره عمل کنند و دو دیوار روبرو هم را یکسره به هم وصل کنند و حالت مستقلی به خود پیدا خواهند کرد.
پارتیشن ها نباید باعث کوچک شدن فضاها شود. توجه به تمام این نکات و اجرای آنها، نیازمند مهارت و تخصص خاص در زمینه ی طراحی دکوراسیون و معماری داخلی می باشد که امروزه شرکت مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو توانسته است تبحر خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری اعم از پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره و پارتیشن اداری تمام شیشه به نمایش گذارد و محصولات خود را با کیفیت بالا به فروش برساند.
مقاله های مرتبط :
آشنایی با پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره
درباره این سایت